جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

یک سرخپوستِ خیال پردازِ کتابخوار

جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

یک سرخپوستِ خیال پردازِ کتابخوار

جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

من یه گلدون شمعدونی ام که تو حیاط یه خونه قاجاریه
من ملکه ی شهر پرتقال هام که به آبنبات ها حکومت میکنه
من یه سرخپوست لجبازم که همراه نلسون ماندلا انقلاب میکنه
من یه رژ لب قرمز رو لبای لیلی ام که مجنون و به آتیش میکشه
من یه جادوگرم که پاتر ونوسش شکل یه اسب تک شاخه
من آلیسم که تو عجیب ترین سرزمین دنیا گیر افتاده
من خودمم ...جادوگر قبیله ی موهاتاک

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۱ 🤡
  • ۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۰۰ پاشو

معرفی کتاب : قسمت اول

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است .

احتمالا در اولین قدم بعد از بستن کتاب  چشم هایتان را میبندید و سعی میکنید وارد میاماس شوید .

قدم دوم سرچ کردن نام فردریک بکمن در گوگل خواهد  بود ..مادر بزرگ سلام رساند و گفت متاسف است ، مانند یک بستنی شکلاتی در یک روز داغ تابستانی آدم را خنک میکند 

داستان کتاب درمورد دختر بچه ی هشت ساله ی نابغه ایست که پدر و مادرش از هم طلاق گرفته اند و او هیچ دوستی جز مادربزرگش ندارد ...مادربزرگش پزشک بازنشسته ی خیال پردازیست که از هیچ قانونی در دنیای آدم بزرگ ها پیروی نمیکند  و  اساس زندگی اش را خودش بنا کرده است 

آن ها خالق میاماس (سرزمینی خیالی) هستند که شخصیت های اصلی میاماس را مادربزرگ از اهالی ساختمان خودشان انتخاب میکند هنگامی که مادربزرگ در حال مرگ است السا را برای ماموریتی خطرناک انتخاب میکند و نقشه و وسایل لازم زا به دست او میدهد السا در این مسیر با قصه ها و اتفاق های گوناگونی دست و پنجه نرم میکند 

این کتاب برای ادم بزرگها و بچه هایی که خیال بافی کردن یادشان رفته است مثل یه مسکن بالافطره عمل میکند :)




پی نوشت ۱ : اولین تجربه نگارنده درمورد نوشتن راجب کتابهاست لطفا از نظر نکات دستوری و نگارشی و کلا خوب بودن متن این بنده را یاری نمایید D:


پی نوشت ۲: لینک چنل آن بالاست اگر دلتان خواست مثلا جوین شوید :)

۹۶/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
توکان سبز

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۴۹ -دایناسو ر-
ممنون بابت معرفی، به نظر کتاب خوبی میاد و راغب شدم حتما جز کتاب هایی بذارم که باید بخونم.
+ من خودم تجربه ای تو این جور پست ها که معرفی میکنن پست ها رو ندارم. فقط چند تا جزییات کوچیک تو پست به چشمم اومد؛ مثلا احساس کردم اگه تو خط سوم "مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است، مانند یک بستنی شکلاتی..." بیاد خط پایین بهتره. و این که کلا خودم شخصا با متن هایی که علائم نگارشی رو رعایت میکنن ارتباط بهتری برقرار میکنم :) 
پاسخ:
اول که خیلی متشکرم ازت که وقت گذاشتی و خوندی و از همه مهمتر که نظرتو گفتی !
متشکر از نکته ای که متذکر شدی حتما رعایت میکنم و اینکه کتاب بشدت قشنگیه حتما بخونش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی