جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

یک سرخپوستِ خیال پردازِ کتابخوار

جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

یک سرخپوستِ خیال پردازِ کتابخوار

جادوگرِ قبیله ی موهاتاک

من یه گلدون شمعدونی ام که تو حیاط یه خونه قاجاریه
من ملکه ی شهر پرتقال هام که به آبنبات ها حکومت میکنه
من یه سرخپوست لجبازم که همراه نلسون ماندلا انقلاب میکنه
من یه رژ لب قرمز رو لبای لیلی ام که مجنون و به آتیش میکشه
من یه جادوگرم که پاتر ونوسش شکل یه اسب تک شاخه
من آلیسم که تو عجیب ترین سرزمین دنیا گیر افتاده
من خودمم ...جادوگر قبیله ی موهاتاک

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۱ 🤡
  • ۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۰۰ پاشو

🤡

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

دیدین چقدر از قصه ها دور شدیم؟ دقت کردین دیگه هیچ دوازده ساله ای تو کمد دیواری خونه قایم نمیشه و سعی نمیکنه بره تو سرزمین خیالیش ..دیدین دست خودمونو گرفتیم و پرت کردیم تو واقعیت های خاکستری این دنیا 

عینک آدم بزرگ بودن رو زدیم به چشممون از افسانه ها دور شدیم؟

انگار خیلی وقته یادمون رفته این دنیا یه حقیقت سحر انگیز دیگه ای هم داره که لابه لای برگ درختا و صدای موج ها میشه پیداش کرد...لابه لای کتاب ها و خواب های پرتقالیی که از ستاره ها تلپی می افتن تو خوابمون 

سرزمین خیال آروم آروم داره از زندگیمون دور میشه و به ابدیت می پیونده 

میترسم از اون روزی که هیچ ۱۲ ساله ای نه دنیای جادو رو باور داشته باشه و نه غول هارو بشناسه 

اون روز دنیا به طرز وحشتناکی ترسناک میشه


۹۶/۱۲/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
توکان سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی